Menedżer sprzedaży i relacji z klientem

Program studiów jest połączeniem praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych z nowoczesnymi technikami wsparcia sprzedaży. Zajęcia prowadzone są przez praktyków  z kilkunastoletnim doświadczeniem i sukcesami. Uczestnictwo w zajęciach daje możliwość nawiązania kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach i doświadczeniach. Studia przygotowują merytorycznie i praktycznie do zajmowania takich stanowisk jak: dyrektor działu sprzedaży, key account manager, kierownik zespołu sprzedaży, kierownik salonu sprzedaży.

W programie studiów m.in.: funkcjonowanie i analiza rynku, analiza potrzeb klienta, organizacja sprzedaży, merchandising, zarządzanie relacjami z klientem (CRM), analiza i prognozowanie sprzedaży, zarządzanie sprzedażą przez osobowość klientów, strategie sprzedażowe w praktyce, praca z klientem trudnym, tworzenie prezentacji produktów i usług, lobby i PR.