Z UWAGI NA SYTUACJĘ W POLSCE I NA ŚWIECIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE ZAJĘCIA MOGĄ SIĘ ODBYWAĆ W TRYBIE ONLINE
– jako Uczelnia jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć w takim trybie i dajemy Państwu możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji na nowych zasadach.
Tryb online polega na uczestnictwie w zajęciach według planu zajęć na naszej Platformie Teams, która pozwala na prowadzenie zajęć zdalnie przy aktywności wszystkich uczestników.
Oczywiście każdy słuchacz otrzymuje instrukcję logowania się i użytkowania swoim kontem. Wszystkie planowane zajęcia będą realizowane, a Państwo będziecie mieć bezpośredni kontakt z naszymi wykładowcami i całą administracją Uczelni.
O STUDIACH:
Celem studiów jest przekazanie pogłębionej, kompleksowej i aktualnej wiedzy na temat istoty i funkcji administracji publicznej, w tym także analizy zadań polskiej administracji publicznej wynikających z członkostwa naszego kraju w Unii Europejskiej. Celem studiów jest również poszerzenie wiedzy niezbędnej dla pracownika administracji publicznej zajmującego bądź zamierzającego ubiegać się o stanowisko kierownicze albo samodzielne.
CELE STUDIÓW:
Słuchacz:
- podniesie swoje kompetencje zawodowe poprzez nabycie szczegółowej wiedzy na temat ustroju i zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- nabędzie praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i stosowania prawa administracyjnego, jak również przygotowania oferty pod zamówienia publiczne, opracowywania i wydawania decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania administracyjnego, udzielania porad prawnych z zakresu prawa administracyjnego;
- zdobędzie umiejętności organizowania pracy własnej i podległych pracowników oraz skutecznego inspirowania, motywowania i nadzorowania podwładnych;
- zdobędzie umiejętność organizowania pracy własnej i podległych pracowników oraz skutecznego inspirowania, motywowania i nadzorowania podwładnych;
- pozna, jak identyfikować i rozwiązywać problemy interesantów organizacji publicznych, zarządzać budżetem jednostki, właściwie reprezentować kierowaną jednostkę na zewnątrz oraz współpracować z mediami, identyfikować i respektować różnice pomiędzy zarządzaniem publicznym a biznesowym;
ADRESACI STUDIÓW
- pracownicy administracji publicznej – rządowej i samorządowej – posiadający wyższe wykształcenie (licencjat, magister, inżynier);
- osoby zainteresowane karierą zawodową w działach administracji w prywatnych firmach i organizacjach pozarządowych;
PROGRAM STUDIÓW:
- prawoznawstwo i proces legislacyjny
- fundusze europejskie w działalności administracji publicznej
- prawo pracy i prawo urzędnicze
- prawo administracyjne – część materialna
- prawo zamówień publicznych
- ochrona danych osobowych w administracji
- prawo administracyjne – część ogólna
- kontrola i nadzór administracji publicznej
- samorząd terytorialny – organizacja i funkcjonowanie
- e-administracja – aspekty prawne
- postępowanie podatkowe i ordynacja podatkowa
- finanse publiczne
- postępowanie administracyjne
- postępowanie egzekucyjne w administracji
- zarządzanie zasobami ludzkimi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
ADMINISTRACJA PUBLICZNA | |
Program studiów | 176 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | niestacjonarne – sobota-niedziela |
ZASADY NABORU:
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku*;
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu*;
*O uruchomieniu kierunku decyduje liczba zgłoszeń.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier);
- dwa zdjęcia w formie legitymacyjnej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy;
- wypełnione podanie do Rektor o przyjęcie na studia;
ETAPY REKRUTACJI:
1. REJESTRACJA Aby wziąć udział w rekrutacji wystarczy wypełnić kwestionariusz osobowy: lub złożyć komplet dokumentów w naszym Biurze. |
2. DOSTARCZENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW DO BIURA Po uzbieraniu się grupy kontaktujemy się z Tobą celem dostarczenia niezbędnych dokumentów. |
Po dodatkowe informacje zapraszamy do kontaktu:
mgr Estera Witkowska
Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, ewitkowska@wsh.pl,
wt.- sob. 08.00-16.00
mgr Katarzyna Dusińska
Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, kdusinska@wsh.pl
wt. -sob. 08.00-16.00
OPŁATY ZA STUDIA:
- brak opłaty rekrutacyjnej i opłaty wpisowego;
- opłata za semestr to 1400 zł;
- Harmonogram opłat do pobrania;
- PROGRAMY ZNIŻKOWE;
- opłaty dodatkowe:
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: 30zł
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku obcym: 50zł
FAKTURY:
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Leszczyńską e-mail aleszczynska@wsh.pl