Z UWAGI NA SYTUACJĘ W POLSCE I NA ŚWIECIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE ZAJĘCIA MOGĄ SIĘ ODBYWAĆ W TRYBIE ONLINE
– jako Uczelnia jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć w takim trybie i dajemy Państwu możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji na nowych zasadach.
Tryb online polega na uczestnictwie w zajęciach według planu zajęć na naszej Platformie Teams, która pozwala na prowadzenie zajęć zdalnie przy aktywności wszystkich uczestników.
Oczywiście każdy słuchacz otrzymuje instrukcję logowania się i użytkowania swoim kontem. Wszystkie planowane zajęcia będą realizowane, a Państwo będziecie mieć bezpośredni kontakt z naszymi wykładowcami i całą administracją Uczelni.
O STUDIACH:
Program studiów jest związany z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”). RODO dotyczy wszystkich, którzy przetwarzają dane osobowe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców. RODO przerzuca całą odpowiedzialność za wdrożenie procedur chroniących dane osobowe na przedsiębiorców – ich zadaniem będzie dobór odpowiednich środków zabezpieczeń i kosztów ich wdrożenia, które powinny być adekwatne do zakresu i celu przetwarzania danych osobowych.
CELE STUDIÓW:
Słuchacz:
- uzyska kompleksową wiedzę na temat przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych (“RODO”);
- będzie potrafił dobrać odpowiednie środki zabezpieczające i koszty ich wdrożenia, które powinny być adekwatne do zakresu i celu przetwarzania danych osobowych;
- nabędzie wiedzę z zakresu kierowania działem odpowiadającym za bezpieczeństwo informacji;
- będzie potrafił zarządzać informacją w organizacji;
ADRESACI STUDIÓW
- właściciele małych i średnich firm, którzy zarządzają informacją;
- pracownicy komórek organizacyjnych, takich jak: kadry, płace, działy informatyczne, sekretariat, księgowość;
- osoby posiadające dostęp do informacji stanowiących tajemnicę organizacji;
- osoby odpowiadające za obsługę klientów (pacjentów, studentów, lokatorów);
PROGRAM STUDIÓW:
- podstawy prawne ochrony danych osobowych
- ochrona danych osobowych w przepisach sektorowych
- zasady przetwarzania danych osobowych
- dokumentacja przetwarzania i ochrony danych osobowych
- organizacja systemu ochrony danych osobowych – status i kompetencje
- bezpieczeństwo teleinformatyczne i cyberbezpieczeństwo
- zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Status Urzędu Ochrony Danych Osobowych i kontrola przetwarzania danych
- audyt w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych
- prawne konsekwencje naruszania przepisów o ochronie danych osobowych
- przetwarzanie danych a tajemnice zawodowe
- do
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI | |
Program studiów | 170 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | niestacjonarne – sobota-niedziela |
ZASADY NABORU:
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku*;
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu*;
*O uruchomieniu kierunku decyduje liczba zgłoszeń.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier);
- dwa zdjęcia w formie legitymacyjnej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy;
- wypełnione podanie do Rektor o przyjęcie na studia;
ETAPY REKRUTACJI:
1. REJESTRACJA Aby wziąć udział w rekrutacji wystarczy wypełnić kwestionariusz osobowy: lub złożyć komplet dokumentów w naszym Biurze. |
2. DOSTARCZENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW DO BIURA Po uzbieraniu się grupy kontaktujemy się z Tobą celem dostarczenia niezbędnych dokumentów. |
Po dodatkowe informacje zapraszamy do kontaktu:
mgr Estera Witkowska
Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, ewitkowska@wsh.pl,
wt.- sob. 08.00-16.00
mgr Katarzyna Dusińska
Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, kdusinska@wsh.pl
wt. -sob. 08.00-16.00
OPŁATY ZA STUDIA:
- brak opłaty rekrutacyjnej i opłaty wpisowego;
- opłata za semestr to 1600 zł;
- Harmonogram opłat do pobrania;
- PROGRAMY ZNIŻKOWE;
- opłaty dodatkowe:
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: 30zł
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku obcym: 50zł
FAKTURY:
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Leszczyńską e-mail aleszczynska@wsh.pl