Z UWAGI NA SYTUACJĘ W POLSCE I NA ŚWIECIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE ZAJĘCIA MOGĄ SIĘ ODBYWAĆ W TRYBIE ONLINE
– jako Uczelnia jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć w takim trybie i dajemy Państwu możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji na nowych zasadach.
Tryb online polega na uczestnictwie w zajęciach według planu zajęć na naszej Platformie Teams, która pozwala na prowadzenie zajęć zdalnie przy aktywności wszystkich uczestników.
Oczywiście każdy słuchacz otrzymuje instrukcję logowania się i użytkowania swoim kontem. Wszystkie planowane zajęcia będą realizowane, a Państwo będziecie mieć bezpośredni kontakt z naszymi wykładowcami i całą administracją Uczelni.
O STUDIACH:
Program studiów skierowany jest głównie do przedstawicieli biznesu, zajmujących się, m. in. zarządzaniem personelem, zarządzaniem marketingowym, reklamą, mediami społecznościowymi, właścicieli firm. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i nabycie przez nich umiejętności psychologicznych przydatnych w marketingu, public relations, rekrutacji kadry czy wspieraniu zespołu w czasie zmian i restrukturyzacji. Słuchacze zdobywają umiejętność współpracy z przedsiębiorstwami i instytucjami, poznają sposoby zwiększania potencjału i motywacji pracowników, uczą się kreatywnego rozwiązywania problemów. Program studiów dostarcza szerokiej wiedzy na temat wpływu psychospołecznych warunków pracy na funkcjonowanie ludzi i przedsiębiorstw, metod radzenia sobie ze stresem, prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
CELE STUDIÓW:
Słuchacz:
- zdobędzie wiedzę i umiejętności przydatne w każdej sferze życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego;
- pogłębi umiejętności budowania zespołu;
- udoskonali umiejętność zarządzania stresem oraz konfliktem w organizacji;
- przećwiczy umiejętność wystąpień publicznych;
- zdobędzie wiedzę o technikach i metodach rekrutacji i selekcji pracowników;
- zdobędzie praktyczną wiedzę o wpływie rozwoju osobistego na rozwój zawodowy, jak również o projektowaniu szkoleń;
- nabędzie umiejętności negocjacyjne w rozmowach biznesowych oraz sytuacjach konfliktowych;
- uzyska szeroką wiedzę z zakresu psychologii, a w szczególności w obszarze zarządzania oraz wpływania na zachowanie ludzi;
- będzie przygotowany do budowania zarówno strategi firmy, jak i wizerunku personalnego;
- będzie mógł podjąć zatrudnienie w działach marketingu, rekrutacji, szkoleń;
- będziesz przygotowany do reprezentowania swojej organizacji w różnych sytuacjach biznesowych, jak również efektywniejszego prezentowania produktów;
ADRESACI STUDIÓW
- menedżerowie;
- przedstawiciele biznesu, pracujący w różnego rodzaju obszarach, m. in. zarządzaniu personelem, zarządzaniu marketingowym, reklamie, badaniach marketingowych, mediach społecznościowych;
- pracownicy działów obsługi klienta;
- właściciele firm, podejmujący decyzje w różnych obszarach zarządzania;
PROGRAM STUDIÓW:
- Podstawy psychologii społecznej
- Budowanie zespołu
- Psychologia stresu i zarządzanie stresem
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Psychologiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi – dobór kadr, motywowanie pracowników i mentoring pracowniczy
- Przywództwo
- Warsztaty komunikacyjne z elementami obsługi klienta
- Psychologia konfliktów. Zarządzanie konfliktem i zmianą
- Psychologia menedżera
- Programowanie neurolingwistyczne w biznesie
- Sztuka podejmowania decyzji
- Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
- Negocjacje w biznesie
- Rozwój osobisty a rozwój zawodowy
- Komunikacja medialna
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
PSYCHOLOGIA BIZNESU | |
Program studiów | 180 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | niestacjonarne – sobota-niedziela |
ZASADY NABORU:
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku*;
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu*;
*O uruchomieniu kierunku decyduje liczba zgłoszeń.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier);
- dwa zdjęcia w formie legitymacyjnej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy;
- wypełnione podanie do Rektor o przyjęcie na studia;
ETAPY REKRUTACJI:
1. REJESTRACJA Aby wziąć udział w rekrutacji wystarczy wypełnić kwestionariusz osobowy: lub złożyć komplet dokumentów w naszym Biurze. |
2. DOSTARCZENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW DO BIURA Po uzbieraniu się grupy kontaktujemy się z Tobą celem dostarczenia niezbędnych dokumentów. |
Po dodatkowe informacje zapraszamy do kontaktu:
mgr Estera Witkowska
Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, ewitkowska@wsh.pl,
wt.- sob. 08.00-16.00
mgr Katarzyna Dusińska
Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, kdusinska@wsh.pl
wt. -sob. 08.00-16.00
OPŁATY ZA STUDIA:
- brak opłaty rekrutacyjnej i opłaty wpisowego;
- opłata za semestr to 1600 zł;
- Harmonogram opłat do pobrania;
- PROGRAMY ZNIŻKOWE;
- opłaty dodatkowe:
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: 30zł
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku obcym: 50zł
FAKTURY:
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Leszczyńską e-mail aleszczynska@wsh.pl