Z UWAGI NA SYTUACJĘ W POLSCE I NA ŚWIECIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE ZAJĘCIA MOGĄ SIĘ ODBYWAĆ W TRYBIE ONLINE
– jako Uczelnia jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć w takim trybie i dajemy Państwu możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji na nowych zasadach.
Tryb online polega na uczestnictwie w zajęciach według planu zajęć na naszej Platformie Teams, która pozwala na prowadzenie zajęć zdalnie przy aktywności wszystkich uczestników.
Oczywiście każdy słuchacz otrzymuje instrukcję logowania się i użytkowania swoim kontem. Wszystkie planowane zajęcia będą realizowane, a Państwo będziecie mieć bezpośredni kontakt z naszymi wykładowcami i całą administracją Uczelni.
O STUDIACH:
Atuty kierunku to profesjonalna kadra wykładowców, zajęcia z praktykami oraz wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. Studia przygotowują do sprawowania różnego rodzaju funkcji kierowniczych, zarządzania firmą i jej poszczególnymi działami, kreowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, tworzenia strategii rozwoju firmy i planów projektów organizacyjnych, a także doskonalą umiejętności przywódcze, negocjacyjne i techniki autoprezentacji.
CELE STUDIÓW:
Słuchacz:
- zdobędzie wiedzę z zakresu efektywnego zarządzania organizacją;
- wypracuje umiejętności przywódcze;
- nabędzie umiejętności autoprezentacji i wystąpień publicznych;
- zdobędzie umiejętności strategicznego i operacyjnego kierowania firmą;
- nauczy się jak prowadzić negocjacje i rozwiązywać różne problemy;
- dowie się jak przygotować strategię rozwoju firmy oraz plany projektów organizacyjnych;
- pozna najnowsze techniki zarządzania zasobami ludzkimi;
WYKŁADOWCY:
WSPÓŁPRACA:
ADRESACI STUDIÓW:
- menedżerowie;
- kadry zarządzające w przedsiębiorstwach i zakładach pracy;
- właściciele firm;
- politycy;
- działacze związków zawodowych;
- kandydaci na stanowiska zarządcze;
- osoby, które chcą udoskonalić swoje umiejętności zarządcze i interpersonalne;
PROGRAM STUDIÓW:
- zarządzanie strategiczne
- rachunkowość zarządcza
- zarządzanie jakością
- prawo gospodarcze
- marketing
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie strategiczne sprzedażą
- zarządzanie innowacjami
- coaching menedżerski
- zarządzanie kompetencjami
- zarządzanie projektami
- przywództwo
- zarządzanie finansami
- PR i zarządzanie informacja
- budowanie kultury LEAN
- zarządzanie marką
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
STUDIA MENEDŻERSKIE | |
Program studiów | 181 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | niestacjonarne – sobota-niedziela |
ZASADY NABORU:
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku*;
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu*;
*O uruchomieniu kierunku decyduje liczba zgłoszeń.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier);
- dwa zdjęcia w formie legitymacyjnej;
- wypełniony kwestionariusz osobowy;
- wypełnione podanie do Rektor o przyjęcie na studia;
ETAPY REKRUTACJI:
1. REJESTRACJA Aby wziąć udział w rekrutacji wystarczy wypełnić kwestionariusz osobowy: lub złożyć komplet dokumentów w naszym Biurze. |
2. DOSTARCZENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW DO BIURA Po uzbieraniu się grupy kontaktujemy się z Tobą celem dostarczenia niezbędnych dokumentów. |
Po dodatkowe informacje zapraszamy do kontaktu:
mgr Estera Witkowska
Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, ewitkowska@wsh.pl,
wt.- sob. 08.00-16.00
mgr Katarzyna Dusińska
Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@wsh.pl, kdusinska@wsh.pl
wt. -sob. 08.00-16.00
OPŁATY ZA STUDIA:
- brak opłaty rekrutacyjnej i opłaty wpisowego;
- opłata za semestr to 1600 zł;
- Harmonogram opłat do pobrania;
- PROGRAMY ZNIŻKOWE;
- opłaty dodatkowe:
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: 30zł
- opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku obcym: 50zł
FAKTURY:
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Leszczyńską e-mail aleszczynska@wsh.pl